دلیل نزول بلا و بازداشتن رحمت الهی از زبان آیت‌الله جوادی آملی ایران و عربستان درباره حج توافق کردند بیوگرافی همایون ارشادی/ از معماری ایتالیا تا نقش‌های ماندگار سینمای ایران + علت فوت جزئیات اکران فیلم پرهیجان صددام + فیلم و عکس  بیوگرافی نرگس محمدی/ زندگی شخصی و داستان ازدواج با علی اوجی اطلاعات تازه وکیل پژمان جمشیدی درباره جزئیات پرونده جنجالی؛ تجاوزی صورت نگرفته پژمان جمشیدی چقدر برای آزادی‌اش وثیقه گذاشته است؟ نظر رهبر معظم انقلاب درباره برگشتن از قصد اقامت ده روز جمشید شمیرانی درگذشت ناصر آراسته، نقاش درگذشت آغاز ثبت‌نام جدید عتبات از هفته آینده؛ قیمت‌ها ثابت ماند؟ داریوش ارجمند خادم مسجد جمکران شد بازدید از موزه‌ها برای این افراد رایگان شد + تاریخ بازدید طرفداران سریال پایتخت بخوانند/ پایتخت ۸ چگونه ساخته می‌شود؟ / جزئیات سریال‌های جدید ۱۴۰۴ جزییات تازه از تاریخ پخش فصل ۲ سریال وحشی؛ بازیگر جدید فصل دوم وحشی کیست؟

استفاده از فضای مجازی در دستور کار سازمان دانش‌آموزی

رئیس سازمان دانش‌آموزی اظهارکرد: رویکرد مدرسه‌محوری، دانش‌آموزمحوری، مهارت‌محوری، نقش‌پذیری و استفاده از فضای مجازی به‌عنوان رویکردهای جدید باید در دستور کار قرار گیرد تا نقش تربیتی سازمان دانش‌آموزی پررنگ شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 12
کد خبر: ۲۴۶۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا کاظمی در کارگروه دوروزه آسیب‌شناسی و بازمهندسی برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی گفت: بازنگری در ساختار، مأموریت‌ها، آیین‌نامه، نظام‌نامه‌ها، محتوای برنامه و آسیب‌ شناسی برنامه‌ها را مطرح کرده‌ام زیرا بعد از۲۰سال فعالیت و در چله انقلاب نیاز به بازنگری داریم.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: فضای جامعه، نیازها و ذائقه‌های دانش‌آموزان تغییر کرده است و باید محتوای برنامه‌ها به لحاظ شکلی و محتوایی تغییر کند.

 

رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: رویکرد مدرسه‌محوری، دانش‌آموزمحوری، مهارت‌محوری، نقش‌پذیری و استفاده از فضای مجازی به‌عنوان رویکردهای جدید باید در دستورکار باشد تا سازمان دانش‌آموزی نقش تربیتی خود را پررنگ کرده و به کف مدرسه برود.

 

کاظمی گفت: نظام‌نامه نشان و درجات را بازبینی کنیم تا هویت‌بخش سازمان و نماد فعالیت سازمان باشد. این سؤال باید اکنون مطرح شود که آیا تبلور محتوای فعالیت‌های سازمان در نظام‌نامه نشان و درجات است؟.

 

وی افزود: هر بخش را آسیب‌شناسی و تقسیم‌بندی و سپس محتوا را بازنگری کنیم تا خروجی این جلسه پیشنهادهایی برای شورای برنامه‌ریزی سازمان باشد.

 

وی مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌ها را مغز متفکر، هیات اندیشه‌ورز و نخبگان سازمان دانش‌آموزی دانست و گفت: کارها باید پشتوانه فکری داشته باشد و فرصت استفاده از خرد جمعی را فراهم کنیم.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار